söndag 10 april 2011

The bicolator!















Dom har verkligen en maskin på gymmet som heter just så: "BICOLATOR" Det är exakt min typ av humor!! Ja kommer ALLTID använda den när jag tränar biceps där! =D

Köre för den delen ett pass bröst och biceps i morse! Gick jävligt bra och kände mig stark och grym! Men kroppen är inte där den borde! Nått är inte som det ska =/ Jag vet inte vad! maten? träningen? Stress?? Visst, jag har inte ätit optimalt enstaka dagar kanske ja missat, men jag får ändå alltid i mig nästan 300g protein om dagen (det jag främst prioriterar) och jag tycker inte jag tränar så annorlunda, kanske något mindre repetitioner än innan, men pump bygger ju inge muskler, man får pump av pump, thats it...
Det känns som det är stress som är tjuven! Och hur jag ska ändra de vet jag inte riktigt, i teorin: -sluta va stressad! men i verkligheten är de inte fullt så lätt.. Och kroppen påverkas av stress!!




I övrigt en sjukt bra dag! vackert väder och massa mys!









Imorn är det dags för ett pass framsida lår och lats!
Jag har dock ont i låren så vi får se vad som händer, kroppen har lite svårt att återhämta sig =/

<- Min absoluta favorit maskin! Den ingår alltid om jag kör ett pas lats på Life i Lerum! Som uppvärmningsövning, eller som avsluts övning!

Fukkin A!








Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar