söndag 17 april 2011

heavymetal tiger-knee



























Det har varit några "mörka" dagar, varit nere, trött och sliten.. Det är när man behöver en vän som mest som det visar sig vilka som verkligen finns där! Det är sällan dom man tror! Så om du har mer än 10 vänner, skicka en bild på dig så jag kan skratta dig rakt i ansiktet! har du mer än 5? Pfft.. vanföreställningar.. nån av dom kommer hugga dig i ryggen! 2-3 kanske? ah då har du nog prioriterat dina vänner rätt!
Jag fick ett väldigt betydelsefullt sms av en gammal vän härom dagen, en vän som bara helt ovetandes lyckas höra av sig när jag behöver de som mest.. Skönt att veta att jag inte är helt bortglömd vissa dagar

Har en lång arbetsvecka framför mig, jobbar med PT idag, sen på gymmet hela veckan, och efter jobbet på lördag... då åker ja till värmland!! Dude I totaly miss u!



TRÄNING!

Träningen går vidare som vanligt! Igår körde jag ett pass bröst och biceps efter jobbet, snabb paus sen körde jag lite "fight fight fight, fight fight fight, lalala lalala Fight" Har köpt en ny sandsäck på jobbet som jag ville testa! Blev 40min på säcken och det lär bli fler såna pass! Min kondition är helt i botten!!
Idag blir det framsida lår och lats efter min PT! Benen är helt färdiga så jag tror ja ska vara snäll mot mig själv och köra ett lättare pass! Tränar ben två ggr i veckan nu, ett pass med fokus på framsida och ett på baksida. Men tre dagar räcker inte att återhämta sig fullt ut så det känns!

Awesome!

5 kommentarer:

  1. Ja visst är det så. Det är verkligen när det stormar som man ser vilka som är ens vänner å vilka som blåser bort.

    Får testa den där säcken nåndag kanske ;)

    SvaraRadera
  2. Ja tyvärr är det så!

    Ah visst, den e inte Lifes utan den e privat, men nån gång kan du allt få testa den! Bara du inte sparkar på MIN säck! Aoch

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen vältränad!!!
    Hur ofta tränar du?

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag tränar två dagar - vilar en, och så flyter det på, utan undantag =)

    SvaraRadera