tisdag 10 maj 2011

Mustachkampen

Idag är första dagen på min en veckas semester! Försöker isolera mig lite från omvärlden, spenderat dagen åt att äta, se en film, tvätta bilen och tränat! Åkte och tränade strax efter midnatt, det är ju då dom farliga typerna kommer ut eller hur! Det är något med att träna mitt i natten som förstärker känslan lite extra! Dessutom kan jag spela min egen musik och göra det jag ska utan att tänka på hur jag "för mig" i gymmet!

Körde axlar, vader och mage!








<-- Lite baksida axlar - 4 set

Shrugs - 4 set superset med-
Hög rodd - 4 set
Hantellyft framåt - 4 set
Hantellyft åt sidan - 4 set
Press i smith - 4 set
Sittande vadpress 5 set superset med-
Upprät rodd - 3 set
Vader i benpress - 5 set superset med-
mage 5 kombo-set










Tänkte att jag skulle börja köra traps igen efter att inte gjort det på 1,5-2 år! Tycker dom tappat sin form lite, dom är visserligen oproportioneligt (kan inte stava) stora, men dom behöver få tillbaka sin form! Det kändes iaf skönt att köra dom igen, tappat i styrka men ändå en 7a på 200kg...

Ps. Jag har skägg på G mustach kampen!



Ja bjuder! Over and out!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha Jag kan tänka mig att du springer omkring å dansar å töntar dig när du är där själv ;)
    Å njuter av Lifes musik. För egentligen gillar du den. Bara på videon hur har annan så ingen ska få veta ;)

    Ha en skön semester

    SvaraRadera
  2. Va go du ä Johan! ;)

    SvaraRadera