lördag 30 april 2011

Valborg








Såhär spenderar jag valborg!

















Ja fy fan! Gött trött efter 60 min kondition bla. på säcken! Kändes här som om kroppen vägde 18o Kg... Gjorde en liten video här som bevis! Hade en deal med en PT kund att hon skulle köra kondition, så gör jag det också! Dock på mitt vis, men en deal är en deal!!

Efter 5 min trodde ja att ja skulle dra åt helvete, sluta träna och aldrig komma tillbaka! Drack en Celcius mot mitt bättre vetande, och jag tycker helt ärligt att det är ren SKIT! Blir inte varken pigg eller taggad utan mår snarare sämre! Men efter 15-20 min så kändes det iaf lite bättre!

För övrigt har jag tränat enl. schema och imorn är det bröst och biceps! Ska lägga om min kost lite under maj månad så får vi se vart det tar mig, jag står alltid lite tveksam mellan byga muskler och tappa fett.. Jag VILL vara i form, men jag VILL bygga muskler! Så i maj ska jag försöka öka proteinerna lite..






Jävligt trött som ni ser! Jag har kondition som en tjock farbror med permobil

C´ya!

3 kommentarer:

  1. Nu såg jag videon ;) men sparkarna var lite klena va? ;)

    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Hehe ja dom blir lätt lite klena men du har ju en PT timme kvar så vi kan ju se hur hårda dina blir efter ett pass ;)

    SvaraRadera
  3. omg ett jävla MONSTER!! Ser Bra ut Johan!! Much Love // The Brotha From A Notha Motha!

    SvaraRadera