måndag 2 maj 2011

Ångest!!

Så kan ja summera starten på Maj månad! Det är bara problem med precis ALLT ! Känns som det aldrig ljusnar utan snarare blir mörkare för varje år!! Varje gång jag reser mig så sparkar livet undan benen för mig igen, men det finns inget annat att göra än att försöka ta sig upp på nytt, ligger jag kvar kommer jag ju definitivt aldrig upp! Men ibland har jag go lust att skita i allt och bara ligga kvar! Varje gång jag klättrar upp så kommer jag ju LITE högre innan jag faller igen... Dock blir ju fallet hårdare för varje gång.. Men det ska väl kännas att man lever sägs det!

Det som är bra när man känner sig på botten är ju att de kan BARA BLI BÄTTRE!

Idag körde jag framsida ben och lats, men även de va ju kuk! Ärrvävnaden i låret blir bara värre och värre, men jag har iaf fått lite tips av min chefsrådgivare på gymmet, så jag vet vad jag måste göra! Och det måste göras VARJE dag tills jag blir bra igen!!



Benspark 30+ reps
Hacklift 4 set
Benpress 3 set
Benspark 4 set

Pullover 1set
Chins 3 set
Latsdrag 4 set
Smal latsdrag 3 set
Pullover + latsdrag bakom nacken
4 set







Over and OUT!

2 kommentarer: