måndag 25 april 2011

Påskhelgen

Va fan ska man ha den till? E bara ett sätt för affärer att sälja godis och en ursäkt för människor att köpa de "det är ju påsk" "det är bara påsk en gång om året" hmm.. ja men det är bara jul, nyår, midsommar, lucia, nationaldagen, namnsdag och ett flertal födelsedagar också bara EN gång om året! Behöver man en ursäkt? Vill du äta godis i MÄNGDER gör de då! Men gnäll inte att du är fet, och säg inte "ja har prövat allt, men MIN kropp är sån" haha ye right..

Aja, den här helgen har jag hunnit med mycket, varit "långledig" hela två dagar! hör inte till vanligheterna kan ja säga!! Tyvärr har jag känt mig mer uppstressad än avkopplad så de va ju värdelöst... Men jag har iaf fått endel gjort! Och här kommer de i... BILDER!



Tvättat bilen!





































Dansat magdans på gymmet OCH bytt stil!!


























Träffat vänner och familj


























Hälsat på morfar ute i skogen



























Mina kusiner fick sig också ett besök men dom fastnar tyvärr inte på bild!! ;)

Nu har jag lämnat värmland och är tillbaka i mina trakter! Märkligt nog så känns detta mer som mitt hem! Skönt som fan att vara tillbaka!! Nu får vi se när jag hamnar i värmland och Kil igen...
Imorn är det tillbaka till livet! Nu har jag inte tränat på två dagar och ska vila ytterligare en eller två dagar! Sen äre på´t igen!

Out!

1 kommentar: